Vandaag is het de Internationale Dag tegen Racisme en Discriminatie. Samen met de KNVB, andere clubs, spelers en scheidsrechters roepen we iedereen op om niet langer stil te blijven bij discriminatie op en rond het veld.
Twijfel je weleens om in actie te komen bij discriminatie? Bijvoorbeeld uit angst om alleen te staan? Onnodig. Bijna iedereen is het met je eens. Discriminatie = Kansloos!
Meld.Online Discriminatie werkt samen met de KNVB om geen toeschouwer te blijven als je discriminatie ervaart of ziet gebeuren.
Online discriminatie gezien? Meld het bij een bestuurslid.