In het amateurvoetbal draait het om meedoen, plezier en samen sterker worden. Helaas is dat niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom ondersteunen wij de campagne ‘Niemand buitenspel’ van ING.
Met deze campagne vraagt ING aandacht voor financiële drempels die ervoor kunnen zorgen dat mensen niet (meer) kunnen deelnemen aan sport. Denk aan contributie, kleding of andere kosten die voor sommige gezinnen lastig op te brengen zijn. Juist in deze tijd vinden wij het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om mee te doen.
Samen met ING willen we bijdragen aan een inclusieve sportomgeving waarin niemand langs de lijn hoeft te blijven staan. Bekijk de flyer voor meer informatie over de campagne.
Vind jij dit een heel belangrijk onderwerp en zou je meer willen doen? Lees dan ook verder!