Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij Wieldrecht worden afgerekend.
Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?
Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Neem daarvoor contact op met een bestuurslid.
Hoe weet ik wat mijn verbruik en actuele saldo is?
Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm/klantendisplay aan de klantkant getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene achter de bar ook vragen om op “Saldo” te drukken en de pas op de paslezer leggen. Het saldo wordt dan getoond. Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl (ook via de website van Wieldrecht te bereiken). Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL. Bovendien is het mogelijk om:
- Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
- Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen). Als je een of beide opties wilt activeren, graag even contact opnemen met een bestuurslid
Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen gebeuren door de penningmeester. Stuur een e-mail met je gegevens
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.
Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?
Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnlcs.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.
Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?
Melden bij de penningmeester.
Hoe kom ik aan een nieuwe Clubcard?
Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij de penningmeester van Wieldrecht. Een nieuwe pas kost 5 euro. De nieuwe pas zal automatisch worden geactiveerd.
Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?
Ja dat kan d.m.v. een verzoek per email naar clubcard@…..nl.De aanvraag zal vervolgens door Wieldrecht worden beoordeeld.
Hoe zit het met de Wieldrecht Clubcard voor minderjarige leden
Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de Wieldrecht Clubcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.
Is er een Wieldrecht Clubcard voor teams?
Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-Clubcard bedragen € 5,-. Voor aanvragen kiest u “Aanvragen Clubcard” op (website club).